بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

ادامه کورس هوادار و مس در صدر| رقابت برای بالانشینی در لیگ یک

  • کد خبر: ۵۸۵۳۰
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
ادامه کورس هوادار و مس در صدر| رقابت برای بالانشینی در لیگ یک
رقابت تیم‌های مربیان مشهدی برای بالانشینی در لیگ دسته‌اول فوتبال کشور همچنان ادامه دارد و مس و هوادار به دنبال ایجاد فاصله با سایر رقبا هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهاردهم لیگ‌یک فوتبال ایران، امروز و فردا برگزار می‌شود و ۳ تیم هوادار، مس کرمان و بادران برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند. ۷ دیدار ابتدایی هفته چهاردهم این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود. در جدول این رقابت‌ها، ۲ تیم هوادار و مس کرمان ۲۴‌امتیازی هستند که در رده‌های اول و دوم قرار دارند. بعد از آن‌ها نیز ۴ تیم دیگر یعنی بادران، فجر شهید سپاسی، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر هستند.

در این هفته نیز فقط ۳ تیم اول می‌توانند در رؤیای صدرنشینی باشند. تیم هوادار بعد از شکست دور‌از‌انتظار هفته گذشته مقابل گل‌ریحان، این هفته میزبان شاهین شهرداری بوشهر است. شاهین برخلاف انتظار، تا‌اینجای‌کار خیلی خوب نتیجه نگرفته و در رده دوازدهم است. با‌این‌حال، نمی‌توان گفت حریف آسانی برای صدرنشین خواهد بود.

رضا عنایتی هفته گذشته یکی از مهره‌های ارزشمند خودش را از دست داد تا کار برای او و تیمش سخت‌تر از قبل شود. امیرحسین فشنگچی که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه داشت، هفته گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد که معاینات پزشکی حاکی از پارگی رباط صلیبی کاپیتان هوادار بود. دیگر‌تیم مدعی یعنی مس کرمان، به‌مصاف رایکای بابل می‌رود.
 
مسی‌ها که در چند هفته اخیر از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند، هفته گذشته برد ارزشمندی را مقابل ملوان کسب کردند. مس کرمان، با ۲۴امتیاز، به‌دلیل تفاضل کمتر نسبت به هوادار در جایگاه دوم جدول قرار دارد و نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه خواهد داشت. در سوی مقابل، رایکا که یکی از مدعیان سقوط به دسته دوم است، با ۱۶‌امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است و روز‌های خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. دیگر تیم مدعی، یعنی پارس جنوبی جم، این هفته به‌مصاف خوشه‌طلایی ساوه می‌رود. شاگردان محمد نصرتی در پارس، همانند ملوان وضعیت خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارند و هر لحظه خطر را احساس می‌کنند.
 
پارس جنوبی جم، هفته گذشته مقابل بادران با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورد تا روز‌های بحرانی این تیم، طولانی‌تر شوند. نصرتی، امیدوار است بتواند با غلبه بر خوشه‌طلایی ساوه، تیمش را از بحران خارج کند. پارس جنوبی جم با ۱۸‌امتیاز در جایگاه هفتم جدول حضور دارد. در سوی مقابل خوشه‌طلایی ساوه با ۱۷‌امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پارس جنوبی جم است. ملوان که دیگر نشانی از مدعی‌بودن ندارد، در رده نهم جای خوش کرده است و این هفته به‌مصاف تیم قعرنشین خواهد رفت.
 
شاگردان مازیار زارع در ملوان، روز‌های تأسف‌باری را سپری می‌کنند. ملوان در ۵ دیدار آخر خود، ۳ شکست و ۲ تساوی داشته و پیروزی به دست نیاورده است. اگر ملوان در این دیدار نیز امتیاز از دست بدهد، روز‌های بحرانی‌تری گریبان این تیم محبوب در انزلی را خواهد گرفت. نود ارومیه، اما با اینکه در قعر جدول لیگ آزادگان قرار دارد، در ۲ هفته گذشته توانسته است خودش را پیدا کند و صاحب ۲ پیروزی شود. نود ارومیه امیدوار است بتواند از شرایط بحرانی ملوان استفاده کند و از این تیم امتیاز بگیرد. ملوان با ۱۷‌امتیاز در رده نهم جدول حضور دارد. نود ارومیه با ۱۰‌امتیاز، قعرنشین است و در جایگاه هجدهم جدول حضور دارد. بادران رده‌سومی روز یکشنه به‌مصاف چوکای تالش خواهد رفت.
 
چوکا برای بقا تلاش می‌کند، ولی بادران در جمع مدعیان حضور دارد. آرمان‌گهر، تیم رده‌چهاردهمی، میزبان فجرسپاسی است که این‌روز‌ها خوب نتیجه می‌گیرد و در مکان چهارم جای خوش کرده است. فجر با جوانانش به فکر بازگشت به لیگ برتر است و آرمان‌گهر در فکر ماندن در رده‌های میانی. شهرداری آستارا که با پایان رأفت یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز است، در رده پنجم ایستاده ا‌ست و این هفته به‌مصاف خیبر خرم‌آباد رده‌یازدهمی خواهد رفت.

تقابل تیم عبدا... ویسی با پایان رأفت دیدنی خواهد بود. استقلال خوزستان به رده ششم جدول سقوط کرده است، اما می‌توان به بازگشت این تیم قدیمی و پرهوادار فوتبال ایران به جمع مدعیان امیدوار بود. گل‌ریحان البرز هفته گذشته در کمال ناباوری تیم صدرنشین هوادار را شکست داد تا به بقا امیدوار شود. برنده این بازی صعود چند‌پله‌ای در جدول خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->